AMD вважає що розробники ігор використовують Nvidia PhysX лише задля грошей

Вівторок, 09 березня 2010, 08:34 technews-red Hardware

Як відомо компанія AMD робить ставку на відкриті движки обробки фізики в комп'ютерних іграх, використовуючи відкриті технології OpenCl та DirectCompute, тимчасом як Nvidia просовує свій пропрієтарний PhysX.

Нещодавно пан Richard Huddy, старший менеджер по зв'язкам компанії AMD з розробниками ігор, в інтерв'ю інтернет-ресурсу THINQ висловив своє бачення ситуації яка склалася на цьому ринку. "Майбутнє за відкритими движками, які будуть працювати на всіх платформах" - розповів пан Huddy - "тимчасом пропрієтарним технологіям, таким як PhysX місце в музеї, так само як технологіям GLide та A3D." Також Huddy наголосив що розробники ігор використовують PhysX не через те, що вони цього дуже хочуть, а тому що Nvidia їм за це платить гроші. Виняток хіба становить Unreal Engine, в якому PhysX використовується з ентузіазму розробників - Epic Games.

Так чи інакше проблемою AMD є не те що Nvidia платить чи не платить гроші розробникам ігор, а те що останні використовують в своїх продуктах API Nvidia, наразі не звертаючи увагу на OpenCl чи DirectCompute.


Додати новину в закладки:

Пошук

Реклама

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET