Khronos Group анонсувала OpenGL 4.0

Субота, 13 березня 2010, 09:24 technews-red Hardware

Вчора Khronos Group анонсувала набір специфікацій OpenGL 4.0 - прямого конкурента DirectX 11.

Це відбулося на конференції розробників ігор Game Developers Conference, яка проходить зараз в Сан-Франциско. Серед основних нововведень нового релізу стандарту можна відмітити:

  • поява двох нових ступеней обробки шейдерів, що дозволяє перенести оброку теселяції з центрального процесора в графічне ядро;

  • можливість напряму працювати із даними, згенерованими в OpenCL, або аналогічних йому API;

  • значне підвищення гнучкості написання підпрограм;

  • підтримка 64-бітних обчислень з плаваючою комою;

  • підвищена швидкодія.

OpenGL 4.0 є повністю сумісною із відеокартами підтримуючими Shader Model 5. Nvidia вже анонсувала драйвера з підтримкою OpenGL 4.0, AMD також мабуть не забариться.

джерело: Khronos Group


Додати новину в закладки:

Пошук

Реклама

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET